Η προσευχή μου για τον καινούριο χρόνο




♥ Να ακούω τη φωνή Σου πιο κοντά μου (Παροιμίες 8:32-34). 



♥ Να ξεχάσω τι βρίσκεται πίσω μου και να επικεντρωθώ σε ό,τι είναι μπροστά μου (Προς Φιλιππησίους 3:13-14).



♥ Να συνειδητοποιήσω ότι η αγάπη Σου είναι μεγαλύτερη από ό,τι μπορεί να συλλάβει ο νους μου (Προς Εφεσίους 3:17-19).



♥ Να νιώσω την ειρήνη Σου που ξεπερνάει τη λογική μου (Προς Φιλιππησίους 4:6-7). 



♥ Να εμπιστεύομαι Εσένα και όχι τον εαυτό μου (Παροιμίες 3:5-6).


♥ Η καρδιά μου να μεταμορφωθεί από την αλήθεια Σου και να είναι λιγότερη συμβιβασμένη με τον κόσμο (Προς Ρωμαίους 12:1-2).
♥ Να συγχωρώ όλους όσους με βλάπτουν (Προς Κολοσσαείς 3:13).



♥ Να είμαι σε ετοιμότητα να ομολογώ τις αμαρτίες μου σε Σένα (Α' Ιωάννου 1:9-10).



♥ Να ομολογώ τις αμαρτίες μου χωρίς δικαιολογίες σε όσους έχω κάνει κακό (Ιακώβου 5:16).



♥ Να βλέπω τους σκοπούς Σου κάθε μέρα, κάθε λεπτό (Προς Εφεσίους 2:10).



♥ Να σου δώσω όλο μου το είναι (Προς Φιλιππησίους 3:7-14).




Αμήν!


My New Year's Prayer  

----------------------------

Τι θα έλεγες να πρόσθετες περισσότερο από το Λόγο του Θεού στο πρόγραμμά σου με το να λαμβάνεις ένα ημέιλ με ένα μήνυμα του ενός λεπτού από Δευτέρα ως Παρασκευή; Κάνε δωρεάν εγγραφή στα Βιβλικά μηνύματα αγάπης...τους ενός λεπτού. Δες περισσότερα ΕΔΩ.


No comments:

Post a Comment