Οι Μακαρισμοί του Κυρίου: #9: Μακάριοι είστε όταν σας ονειδίσουν



Mακάριοι είστε, όταν σας ονειδίσουν, και σας θέσουν υπό διωγμό, και πουν εναντίον σας κάθε κακό λόγο, λέγοντας ψέματα, εξαιτίας μου. Να χαίρεστε και να αγάλλεστε,επειδή ο μισθός σας είναι πολύς στους ουρανούς· έτσι, εξάλλου, έθεσαν υπό διωγμό τούς προφήτες πριν από σας.

Πρέπει να προσευχόμαστε για τους Χριστιανούς που βρίσκονται σε χώρες όπου υπάρχουν μεγάλοι διωγμοί. Και μπορούμε να ''στεκόμαστε δίπλα τους'' με το να αντιμετωπίζουμε χωρίς ντροπή τους δικούς μας μικρότερους διωγμούς.

Ο Ιησούς μας προειδοποίησε ότι οι πραγματικοί πιστοί δεν θα είναι δημοφιλείς στον κόσμο.

''Aν ήσασταν από τον κόσμο, ο κόσμος θα αγαπούσε το δικό του· επειδή, όμως, δεν είστε από τον κόσμο, αλλά εγώ σας διάλεξα από τον κόσμο, γι’ αυτό ο κόσμος σάς μισεί.'' 

Ανεξάρτητα από το πόσο μας μισεί ο κόσμος, μπορούμε να χαιρόμαστε γιατί κατά ένα τρόπο ''συμμετέχουμε στα παθήματα του Χριστού'' (Α' Πέτρου 4:12-13, Προς Φιλιππησίους 3:10).

Κι ακόμα και οι μικρές ταλαιπωρίες μας, μάς υπενθυμίζουν τα πνευματικά μας αδέρφια που αντιμετωπίζουν μεγάλους διωγμούς (Προς Κορινθίους Α' 12:26).

------------------------------------

Μερικά ακόμα από όσα ο Ιησούς είπε για τη δημοτικότητα των πιστών Του:

Β' Προς Τιμόθεον 3:12: ''Kαι, μάλιστα, όλοι όσοι θέλουν να ζουν με τρόπο ευσεβή εν Xριστώ Iησού, θα διωχθούν...''

Κατά Ματθαίον 10:22: ''Kαι θα είστε μισούμενοι από όλους, εξαιτίας τού ονόματός μου· εκείνος δε που θα έχει υπομείνει μέχρι τέλους, αυτός θα σωθεί.''

Κατά Ιωάννη 15:24: ''...και μίσησαν, και εμένα και τον Πατέρα μου.''

Κατά Ματθαίον 24:9: ''...και θα είστε μισούμενοι από όλα τα έθνη εξαιτίας τού ονόματός μου.''

Κατά Ιωάννη 15:18: ''Aν ο κόσμος σάς μισεί, να ξέρετε ότι πρωτύτερα από σας μίσησε εμένα.''

Κατά Ιωάννη 16:2: ''...έρχεται, μάλιστα, ώρα, κατά την οποία καθένας που θα σας θανατώσει θα νομίσει ότι προσφέρει λατρεία στον Θεό.''






















No comments:

Post a Comment